15 Mayıs 2013 Çarşamba

Dostunun kucağından alıp siktim


Hafta sonu gelmiş. Beklediğim ve bütün bir hafta hayalini kuruduğum Güldeni ve amını görecektim. Ama hiç hesaba katmadığım bir şey vardı ve gülşahta yanında idi. Onu nasıl ekecektim ve ortam nasıl ayarlanacaktı. Anlaşılan bütün planı savaş yapacaktı ki kızların olmadığı bir ortamda bana hazırmısın güldeni görmeye dedi.
- Evet yaaa bütün hafta bunun hayalini kurdum. Nasıl olacak peki bu.
- Sabırsızlanma ben ayarlayacağım her şeyi.
- Peki o zaman sana bir şey söyleyeceğim dedim.
- Nedir o ?
- Sen bizi izlerken gülşahın her yerini görüp 31 çektin. Bende güldenin her yerini görerek 31 çekmek istiyorum dedim.
- Keyfine bak dedi.
Hep beraber ayvalığa bacanakların yazlığına doğru yola çıkmıştık. Yazlığa vardığımızda kızlar üzerini değiştirip hemen denize koşmuştuk. Gülşah nedense gene mayo giymişti. Ama mayo kenarlarından amını yeni tıraş ettiği belli oluyordu. Gülden ise giydiği bikiniden göğüsleri ve amının kılları nerede ise taşacaktı. Hemen kendimizi denizin soğuk sularına bırakıp, bir nebzede olsa hararetimizi kesmiştik. Uzunca bir süre denizde kalıp yüzerek deve güreşi yaparak eğlendik. Gülden ve savaş kumsala çıktığında biz gülşahla hala denizin içinde idik. Biraz daha yüzerek kıyıdan oldukça açılmıştık ama deniz seviyesi hala yüksek değildi. En azından benim ayaklarım yere değiyordu. Gülşahı kendime doğru çekerek denizde kucaklamamla minik bir öpücük kondurmam bir oldu. Gülşahta karşılık vererek öpüşmeye başladık. Denizin o soğuk suları vücudumuzda sanki ılınıyor ve sikimi yavaş yavaş kalkmaya başlıyordu. Gülşahla bir yandan öpüşürken kısa kısa bir yandan da elimi gülşahım amının üzerinde gezdiriyorum. Gene gözleri kapamış yapmış olduğum işten zevk almıştı. Birden içimdeki şorttan sikimi dışarı çıkarıp, gülşahım mayosunun kenarından amına değdirince Gülşah irkildi.
- Ne yapıyorsun burada olmaz görürler. dedi
- Ne görecekler güzelim baksana ortalık sakin. Hem çok azdım amının sıcaklığına ihtiyacım var.
Gülümseyerek bir öpücük kondurdu yanağıma.
- Peki seninim o zaman denizin içinde sik beni dedi.
Denizin içinde hemen sikimi amına dayayarak yavaş yavaş içine girmeye çalışıyor, bir yandan da etraftaki insanlara çaktırmadan sanki suyun içinde oyun oynuyormuşçasına gülşahı sikmeye başlamıştım. Denizin soğuk suları gülşahın amını daha da daraltmış kendinden geçmesini sağlamıştı ve o denizin soğukluğu benimde gelme süremi uzatmıştı.Uzun bir uğraştan ve gülşahın amının sıcaklığından sikimden akan döller denizin dalgalarında kayboldu.Hemen bizde denizden çıkıp bizimkilerin yanına gittik. Gülşah çok yorulduğunu ve güneşin kendisini çarptığını söyleyerek eve gidip duş alacağını belirtti. Bende gülşahla beraber kalkınca savaşta
- Biz güldenle şöyle biraz şu tarihi kayalara doğru gezip geleceğiz. Siz rahatınıza bakın dedi.
Tamam diyerek oradan ayrıldık ama aklım onlarda idi. Çünkü biz giderken savaş gözlerimin içine bakıyordu arkamızdan gel der gibi.Eve vardığımızda Gülşah hemen kendini yatağa attı ve güneşin kendisini çarptığını ve biraz uyumak istediğini söylediğinde tam fırsatı idi.
- Tamam canım sen uyu biraz. Bende kafeteryaya gidip soğuk bir şeyler içeyim.
- Tamam hayatım keyfine bak. Zira beni çok yordun gene diyip gözlerini yumdu.
Hemen koşar adımlarla evden çıkarken uzakta ilerleyen Gülden ve savaşı fark ettim. Liseli aşıklar gibi kayalılara doğru gidiyorlardı. Hemen beni fark edemeyecekleri bir mesafeden onları takip etmeye başladım. Az sonra gözden kaybolduklarında adımları hızlandırıp, onlara yetişmeye çalıştım. 2-3 dakika sonra bir mağara ağzına geldiğimde hemen taşın arkasında yerimi aldım çünkü içerde savaş ve gülden öpüşüyorlardı. Savaş güldenin bikinisinin üzerini çıkarmıştı. Memelerinin tüm güzelliğini görüyordum. Gülden kafasını geriye doğru attığından beni fark etmiyordu. Memeleri gülşahınkinden büyüktü ve Savaş onları kütür kütür emiyordu. Hafiften yerinden doğrularak güldenin bikinisinin altını çıkardığında nerde ise amının kıllarından amı görünmeyecek derecede çoktu. Savaş hemen yerini almış başını güldenin amına yaklaştırarak kıllar arasındaki vajinasını arıyordu. Gülden o kadar zevk alıyorduki çığlıkları mağara içinde yankılanıyordu. Demekki bu çığlık atma işi ailede irsi bişeydi. Çünkü gülşahta ben amını yaladığımda inanılmaz çığlılar atıyordu. Savaş güldene sikini sokarken bende sikimi özgürlüğüne kavuşturup, başını okşamaya başlamıştım. Savaş güldene seni götünden sikmek istiyorum dediğinde çok heyecanlanmıştım çünkü bu güne kadar hiç göt sikmemiştim.
- Hayır olmaz biliyorsun izin vermem.
- Neden hayatım yaa hala götün bakire evlendiğimizden bu yana izin vermedin.
- Olmaz belki ilerde. dedi gülden
Savaşta bunu üzerine hışımla tekrar amına sikini sokunca derin bir ohhhh çekişinden sonra ikiside hızlanmıştı. Bu arada bende boş durmayıp güldenin vücudunu ve amını hayal ederek 31 e başlamış elim epeyce hızlanmıştı.
- Geliyorum hayatım ağzını aç dediğinde tüm spermlerini gülşahın ağzına boşalttı.
Bende kayaların üzerine döllerimi boşaltıp, güldenin beni fark etmemesi için koşar adımlarla oradan

18 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    3. ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★

      mehmet12 Ocak 2017 09:28
      MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN





































      MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN















































































      MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    4. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
  2. Eskişehir ve bursa çevresinden eve dul bekar bayanla tanışmak istiyorum 0535 540 35 05

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  5. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.KARISI İÇİN DE ERKEKLER ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  6. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. İstanbuldan reel ciddi bakımlı ne istediğini bilen her yaştan bayanları bekliyorum gizlilik çerçevesinde görüşelim WhatsApp 05382059584

    YanıtlaSil
  8. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSIN ZEVKIN MUTLUGUN DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLI KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SAATLERCE SEVİŞMEYI ISTYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN VE RENK KATMAYI ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI 0O543 282 86 18

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  11. Slm mrb adanadan POYRAZ ciddi aşk ciddi ilişki arayan olgun bayanlar evliliğe ciddi bayanlar vapsap tan yazın tanışalim mesajlasalim lütfen bir kadının dilediği her mutluluğu ilgiyi yaşatmaya ilgi göstermeye varım evliliğe ciddiyim bekar dul yada çocuklu bayan asla farketmez saygı sevgi ilgi aşk önemli vapsap numaram 009 66 537 853 938 poyraz 01

    YanıtlaSil
  12. Adanadan POYRAZ HER TÜRLÜ SOHPETE AÇIĞIM evliliğe bütün kalbimle ciddiyim ciddi aşk ciddi ilişki arayan olgun bayanlar evliliğe ciddi bayanlar yazsın lütfen vapsap numaram 009 66 537 853 938 poyraz 01

    YanıtlaSil
  13. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  14. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil